زاگرس‌پی، شرکتی بدون رانت و متکی بر نیروی فکری و مالی خود

دکتر محمد مراد بیات در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: مرکز فاوا مرکزی است که در سال ۸۶ با همکاری وزارت اقتصاد، بانک مرکزی، شورای مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی تأسیس شد.

وی افزود: در مرکز فابا بسیاری از خدمات رسانه‌ای، آموزشی، نوآوری، استارتاپی، نمایشگاهی و بین المللی در عرصه اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در اختیار بانک‌ها و شرکت‌های بیمه و مجموعه بازار بورس قرار داده‌ایم که عمدتا خدمات (B۲B و B۲G) است.

مدیرعامل مرکز فرهنگسازی و آموزش بانکداری الکترونیک شبکه بانکی کشور تصریح کرد: دوره‌های آموزشی مختلفی در موضوعات و ترفند‌ها و بحث‌های روز مثل مباحث علمی، نشریات و نمایشگاه‌ها سالانه برگزار می‌شود که در حوزه نمایشگاه‌ها نهمین دوره آن به نام نمایشگاه تراکنش ایران طی چند ماه آینده در راه است که در آنجا در خصوص مباحث روز صنعت بحث می‌شود و همچنین بانک‌ها و شرکت‌ها توانمندی‌هایشان را عرضه می‌کنند.

او گفت: دیجیتال کاری، یکی از ارکان اقتصادی است که شرکت زاگرس‌پی انجام می‌دهد و این موجب می‌شود که ما درک بهتری از آن داشته باشیم و در موقعیت هایی بتوانیم به آن‌ها کمک کنیم و در موقعیت هایی نیز از آن‌ها در سطح ملی کمک بگیریم.

منبع: تابناک

زاگرس پی راه حل های دیجیتالی مبتنی بر پایانه های فروشگاهی هوشمند را برای مشتریان در لجستیک، خرده فروشی، امور مالی، مراقبت های پزشکی، تولید، حمل و نقل و سایر صنایع ارائه می دهد و برای نیل به اهداف خود با انتقال تکنولوژی ساخت دستگاه کارتخوان اندرویدی به ایران مجوز تولید سالانه بیش از 250 هزار پایانه فروشگاهی بر پلتفرم اندروید را از شرکت Urovo دریافت کرده است و با انعقاد قرارداد با اکثر شرکت های PSP و دریافت لایسنس سوئیچ پرداخت کلیه خدمات حوزه پرداخت را به مشتریان خود ارائه می نماید.

تماس با زاگرس پی
شماره تماس: 08331420000
دفتر مرکزی:کرمانشاه - میدان آزادی - مجتمع متخصصین آزادی - طبقه 2
آدرس کارخانه:کرمانشاه- شهرک صنعتی بیستون، میدان شهید مدنی، خیابان تلاش 2
ساعت کاری: 7روز هفته پاسخگوی شما هستیم.
ایمیل:Info@kpzagros.ir
شبکه های اجتماعی

نمادها

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه فن آوری کیان پرداز زاگرس می باشد.

پشتیبانی
مشاوره واتس اپ
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button