شرکت کیان پرداز زاگرس علاوه بر اینکه یکی از تامین کننده های معتبر دستگاه های کارتخوان هستند وظیفه تامین و پشتیبانی از این نوع از دستگاه های کارتخوان را برعهده دارد.
شرکت کیان پرداز زاگرس با دارا بودن اطلاعات و تجربه زیاد در این زمینه می توانند خدمات زیادی را به مشتریان ارائه دهند همواره در کنار مشتریان خود باشد تا در هر زمینه ای که دچار مشکل شدند بتوانند آنها را همیاری کنند.
تامین و پشتیبانی دستگاه های کارتخوان
پس از خرید دستگاه کارتخوان، باید به فکر پشتیبانی دستگاه باشید. پشتیبانی دستگاه کارتخوان به دو قسمت نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم میشود که شامل موارد زیر است:
پس از خرید یا اجاره دستگاه کارتخوان، باید آن را نصب و راهاندازی کنید. شرکتهای ارائهدهنده خدمات پرداخت، خدمات نصب و راهاندازی دستگاه کارتخوان را انجام میدهند.
در صورت بروز مشکل در دستگاه کارتخوان، باید آن را تعمیرکنید. شرکتهای ارائهدهنده خدمات پرداخت، خدمات تعمیر و نگهداری دستگاه کارتخوان را نیز ارائه میدهند.
نرمافزار دستگاه کارتخوان باید بهروز باشد تا از آخرین ویژگیها و امکانات برخوردار باشد. شرکتهای ارائهدهنده خدمات پرداخت، خدمات بهروزرسانی نرمافزار دستگاه کارتخوان را ارائه میدهند.
در هنگام پشتیبانی دستگاه کارتخوان، باید به نکات زیر توجه کنید:
انتخاب شرکت ارائهدهنده خدمات پشتیبانی از اهمیت ویژهای برخوردار است. شرکت ارائهدهنده خدمات پشتیبانی باید دارای تجربه، تخصص و اعتبار کافی باشد.
در صورت بروز مشکل در دستگاه کارتخوان، باید در اسرع وقت درخواست پشتیبانی کنید. تاخیر در درخواست پشتیبانی میتواند منجر به خسارات مالی شود.
افراد بالای 18 سال می توانند دستگاه کارتخوان را دریافت کنند
گارانتی دستگاه کارتخوان شرکت کیان پرداز زاگرس 1 سال می باشد به همراه خدمات پس از فروش
دستگاه های ارتخوان 6 تا 72 ساعت بعد از ثبت درخواست فعالسازی می شوند
به صورت معمول تراکنش های انجام شده درهمان روز یا صبح روز بعد واریز می شود.