معرفی کارت وفاداری (Loyalty Card)

یکی از روش های بازاریابی که موجب ارتقا شخصیت حقیقی و اعتباری کسب و کار شما می شود برنامه ی وفاداری یا باشگاه مشتریان می باشد که به صورت کلی از 3 طریق باعث افزایش درآمد و سود می شود:

  1. تمایل مشتری به خرید جدید
  2. خرید بیشتر از کالای قبلی و کالای جدید
  3. انتقال حس رضایت به دیگر کاربران و تبدیل به مشتری جدید

برای رشد در کسب و کارتان لازم است که این سه قانون را رعایت کنید:
1) ایجاد یک رفتار درست در مشتریانی که احتمال خریدشان وجود دارد بسیار خشنود و باادب به صورتی که مشتری خود خواهان این خرید باشد و احساس راحتی کند.
2)اگر بتوانید تشخیص دهید که کدام مشتری ها احتمال خرید مجدد کمتری دارند کمتر منابع بازارابی خود را خرج می کنید و انرژی خود را برای مشتری اصلی نگه میدارید.
3) اهمیت دادن به مشتری و سلیقه آن و رفع نیاز مشتری را سرلوحه کار خود قرار بدهید

 

کارت وفاداری مشتریان

از کارت وفاداری به عنوان یکی از رایج ترین انواع برنامه های وفاداری نام میبریم که در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است . این کارت ها بسیار به کارت های اعتباری شبیه هستند و صاحب کارت را تبدیل به یک عضو وفادار می کنند.

تقریبا 75% مردم آمریکا حداقل یکبار از این کارت ها استفاده کرده اند که از بین آنها حدود یک سوم افراد خریدار صاحب دو کارت وفاداری بوده اند که نشان از اهمیت این کارت ها می دهد.

نام گذاری کارت وفاداری مشتریان :

کارت های وفاداری دارای اسامی متفاوت و زیادی است به این دلیل که معمولا مشتریان این اسم را خوشایند نمی بینند از نام هایی که جایگزین این اسم می شود می توان به کارت عضویت، کارت امتیاز، کارت اعتباری و کارت باشگاه مشتریان نام برد.

کاربردهای کارت وفاداری مشتریان :

استفاده از این کارت خوان ها بسیار وسیع است و شما در مکان های مختلفی مثل کافه ها، رستوران ها، برای فروش محصولات ارایشی و بهداشتی، شرکت های تعاونی، خدمات تفریحی و حتی مکان های تفریح و سرگرمی استفاده کنید. این کارت ها تمامی موارد را زیر نظر می گیرد و در تمامی کسب و کار ها می توانید از آنها استفاده کنید.

مزایای کارت وفاداری مشتریان :

  •  کسب و کار خود از سایر همکاران و رقبا متفاوت کنید
  • به شخصیت و حضور مشتریان احترام بگذارید
  • رویدادهای خاص مانند جشنواره ها، حراج ها و …را به راحتی اطلاع رسانی کنید
  • باعثمعرفی شما توسط  مشتریان فعلی به مشتریان جدید می شود
  • ارتباط با مشتریان قدیمی را تقویت کنید
  • تحوزه فروش خود را گسترده کنید
  • با کمترین هزینه بازاریابی کنید
  • مشتری وفادار را به کسب و کار خود دعوت کنید
  • تبلیغات حرفه ای، اثرگذار و کم هزینه را داشته باشید
  •  دسترسی آسان به اطلاعات مشترکین و ایجاد روابط عمومی
  • ایجاد انگیزه و همچنین ایجاد برنامه های پیشبردفروش
  • امتیازات، شرایط، جوایز و هدایا هدفمند
  •  فروش کالا و خدمات بر اساس نیاز مشتریان
  • پیشی گرفتن از رقبا
  • ایجاد قرارداد با ادارات و سازمانها به نفع مشتری
  • امکان اطلاع رسانی آنلاین به مشتریان

 

امکانات کارت وفاداری مشتریان :

  • افـتتـاح حسـاب ویژه بـرای مشتـریـان با کارت وفاداری مشتریان
  • گـروه بندی مشتریان براساس حجم خرید بر 3 پایه:
    برنـزی
    نقـره ای
    طلائـی
  • ایجاد مزایـای متفاوت و متنوع بـرای هـر گـروه
  • صدور کـارت هدیـه برای خرید بعدی و فعلی
  •  ثبـت کـالا در سنـد فـروش به مشتری
  • صدور کـارت المثنـی
  • تعریـف مشتریـان از داخل فایـل اکسـل
  • ایجاد یک طراحی خاص برای فروشگاه بـر روی کـارت وفاداری مشتریان به همراه لوگو فروشگاه

زاگرس پی راه حل های دیجیتالی مبتنی بر پایانه های فروشگاهی هوشمند را برای مشتریان در لجستیک، خرده فروشی، امور مالی، مراقبت های پزشکی، تولید، حمل و نقل و سایر صنایع ارائه می دهد و برای نیل به اهداف خود با انتقال تکنولوژی ساخت دستگاه کارتخوان اندرویدی به ایران مجوز تولید سالانه بیش از 250 هزار پایانه فروشگاهی بر پلتفرم اندروید را از شرکت Urovo دریافت کرده است و با انعقاد قرارداد با اکثر شرکت های PSP و دریافت لایسنس سوئیچ پرداخت کلیه خدمات حوزه پرداخت را به مشتریان خود ارائه می نماید.

تماس با زاگرس پی
شماره تماس: 08331420000
دفتر مرکزی:کرمانشاه - میدان آزادی - مجتمع متخصصین آزادی - طبقه 2
آدرس کارخانه:کرمانشاه- شهرک صنعتی بیستون، میدان شهید مدنی، خیابان تلاش 2
ساعت کاری: 7روز هفته پاسخگوی شما هستیم.
ایمیل:Info@kpzagros.ir
شبکه های اجتماعی

نمادها

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه فن آوری کیان پرداز زاگرس می باشد.

پشتیبانی
مشاوره واتس اپ
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button