ثبت نام کارتخوان

نحوه ثبت نام دستگاه کارتخوان :
این روزها اکثر صاحبان کسب و کارها  در جهت ارائه بهتر کسب و کار خود به کاربران از دستگاه های کارتخوان استفاده می کنند. دستگاه کارتخوان کمک می کند تا به جای پرداخت وجه نقد و حمل پول که امنیت هم ندارد، مبلغ مورد نظر را از طریق سیستم های الکترونیکی پرداخت نمایید. در صورت استفاده از دستگاه کارتخوان، مبلغ خرید در زمان کوتاهی از حساب خریدار به حساب فروشنده منتقل می شود.

چه کسانی می توانند برای ثبت نام کارتخوان اقدام کنند و به چه مدارکی نیاز دارند؟

تمامی افرادی که حساب بانکی دارند می توانند با دریافت فرم درخواست از طریق بانکها و شرکت های پرداخت الکترونیک همانند شرکت کیان پرداز کارتخوان خود را در کوتاهترین زمان دریافت کنند.

افرادی که کسب و کار ثابتی ندارند هم میتوانند کارتخوان دریافت کنند؟

لازم به ذکر است که افرادی که فعالیت با کسب و کار ثابتی (جواز کسب، جواز فعالیت و مغازه یا محل خاصی) ندارند می توانند کارتخوان دریافت کنند اما شرایطی دارد که لازم است این شرایط را رعایت کنید:

  • ارائه یک استشهاد نامه محلی
  • ارائه فرم درخواست پایانه فروش
  • ارائه فرم قرارداد پذیرندگی کارتخوان

مدارک موردنیاز برای اشخاص حقیقی :
برای دریافت دستگاه کارتخوان ، کپی مجوز فعالیت، کپی اجاره نامه و یا سند مالکیت، استشهادنامه محلی ( اگر هیچ گونه مجوزی برای فعالیت ندارید یا کپی از اجاره نامه و سند ملکی ندارید، می توانید یک استشهادنامه محلی تهیه نمایید و در صورتی که دو مدرک موردنظر را دارید، دیگر نیازی به تهیه این فرم نیست. )
گواهی شبا مربوط به حسابی که می خواهید دستگاه کارتخوان به آن حساب متصل شود. همچنین به گواهی کد پستی، کپی کارت ملی ( پشت و رو)، کپی شناسنامه و سفته نیاز است. شما باید چهار برگ قرارداد دستگاه را امضا نمایید و اطلاعات مورد نیاز را در سایت شرکت ارائه دهنده ی خدمات تکمیل نمایید.

زاگرس پی راه حل های دیجیتالی مبتنی بر پایانه های فروشگاهی هوشمند را برای مشتریان در لجستیک، خرده فروشی، امور مالی، مراقبت های پزشکی، تولید، حمل و نقل و سایر صنایع ارائه می دهد و برای نیل به اهداف خود با انتقال تکنولوژی ساخت دستگاه کارتخوان اندرویدی به ایران مجوز تولید سالانه بیش از 250 هزار پایانه فروشگاهی بر پلتفرم اندروید را از شرکت Urovo دریافت کرده است و با انعقاد قرارداد با اکثر شرکت های PSP و دریافت لایسنس سوئیچ پرداخت کلیه خدمات حوزه پرداخت را به مشتریان خود ارائه می نماید.

تماس با زاگرس پی
شماره تماس: 08331420000
دفتر مرکزی:کرمانشاه - میدان آزادی - مجتمع متخصصین آزادی - طبقه 2
آدرس کارخانه:کرمانشاه- شهرک صنعتی بیستون، میدان شهید مدنی، خیابان تلاش 2
ساعت کاری: 7روز هفته پاسخگوی شما هستیم.
ایمیل:Info@kpzagros.ir
شبکه های اجتماعی

نمادها

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه فن آوری کیان پرداز زاگرس می باشد.

پشتیبانی
مشاوره واتس اپ
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button