مدارک لازم برای دریافت کارتخوان

فهرست مطالب

مدارک لازم برای دریافت کارتخوان

برای دریافت کارتخوان از شرکت های معتبر لازم است مدارکی را تحویل دهید تا این دستگاه به اسم شما و کسب کارتان ثبت شود. هدف ما توضیح کامل در مورد این مدارک است تا روند دریافت کارتخوان برای شما به صورت ساده تری انجام بگیرد این مدارک عبارتند از:

  • مدارک شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه
  • جواز کسب یا اجاره نامه (در صورتی که هیچکدام از موارد بالا را ندارید میتوانید از استشهاد نامه کمک بگیرید)
  • شماره حساب و شماره شبا بانکی
  • پر کردن فرم لازم برای دریافت کارتخوان
  • آدرس و کد پستی محل نصب

برای دریافت دستگاه های کارتخوان در مرحله ی اول لازم است که یک شرکت معتبر را انتخاب کنید که با بانک مورد نظر شما همکاری کند و همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی مناسبی داشته باشد.

قیمت مورد نظر شما باید مشخص شود و براساس نیاز و بودجه ای که دارید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بعد از ایجاد شرایط مناسب لازم است که مدارک مورد نظر را به شرکت مربوطه تحویل دهید 

هزینه را پرداخت کنید ودستگاه خود را دریافت کنید

 

برای مشاوره و خرید انواع کارتخوان با ما تماس بگیرید.

شرایط سنی برای دریافت کارتخوان

بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، واگذاری دستگاه‌های پایانه فروش (پوز) به افراد زیر ۱۸ سال ممنوع است. بنابراین، برای دریافت کارتخوان، متقاضی باید حداقل ۱۸ سال تمام داشته باشد.

این محدودیت سنی به این دلیل اعمال شده است که افراد زیر ۱۸ سال از نظر قانونی دارای اهلیت کامل برای انجام معاملات مالی نیستند. بنابراین، مجاز به واگذاری دستگاه‌های کارتخوان به این افراد نیستند.

در صورتی که متقاضی کارتخوان، یک شخص حقوقی باشد، محدودیت سنی برای اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل آن شرکت اعمال می‌شود. بنابراین، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت باید حداقل ۱۸ سال تمام داشته باشند.

هزینه دریافت کارتخوان

برای دریافت دستگاه کارتخوان از شرکت های معتبر به جز بانک ها لازم است که هزینه دستگاه کارتخوان را به صورت نقدی یا اقساط بسته به شرایط شرکت مربوطه پرداخت کنید.

همچنین لازم است که در سامانه مالیاتی عضو شوید که در ابتدا برای تشکیل پرونده و عضویت در سامانه لازم به پرداخت هزینه ای نمی باشید.

اما بعد از تشکیل پرونده مالیاتی براساس شغلی که در هنگام دریافت کارتخوان ثبت کرده اید برای شما مالیات نوشته می شود.

لازم به ذکر است که حتما شغلی را که در هنگام دریافت کارتخوان و ثبت پرونده مالیاتی اعلام میکنید درست باشید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

مدت زمان تحویل دستگاه کارتخوان

مدت زمان تحویل دستگاه کارتخوان بسته به شرکتی که کارتخوان را دریافت می کنید متفاوت است اما بازه ی معمول تحویل دستگاه بین یک روز تا یک هفته می باشد.

البته بازه ی دریافت دستگاه کارتخوان از بانک ها متفاوت است و بسته به بانکی می باشد که به آن درخواست می دهید و معمولا این بازه حدود یک هفته می باشد.

مدارک لازم برای دریافت کارتخوان

شرایط دریافت کارتخوان بدون جواز

اشخاصی که به دنبال دریافت کارتخوان هستند ولی جواز کسب ندارند یا اینکه محل کسب و کار مشخصی ندارند میتوانند به جای ارائه جواز کسب از استشهاد نامه محلی استفاده کنند.

مزایای دریافت کارتخوان شخصی نسبت به کارتخوان های بانکی بسیار زیاد است برای مثال هنگام دریافت کارتخوان شخصی این دستگاه متعلق به شما می باشد و نیازی به ارائه چک و سفته ندارید.

از دیگر مزایای این دستگاه ها می توان به پشتیبانی و خدمات پس از فروش دستگاه های کارتخوان توسط شرکت های معتبر اشاره کرد.

هنگامی که شما کارتخوان شخصی متعلق به خود را دارید هر تعداد تراکنشی را داشته باشید مهم نیست و میتوانید از این دستگاه استفاده کنید اما در هنگام انتخاب دستگاه کارتخوان بانکی باید در ماه تعداد خاصی از تراکنش را داشته باشید.

مزایا دریافت کارتخوان شخصی

زاگرس پی راه حل های دیجیتالی مبتنی بر پایانه های فروشگاهی هوشمند را برای مشتریان در لجستیک، خرده فروشی، امور مالی، مراقبت های پزشکی، تولید، حمل و نقل و سایر صنایع ارائه می دهد و برای نیل به اهداف خود با انتقال تکنولوژی ساخت دستگاه کارتخوان اندرویدی به ایران مجوز تولید سالانه بیش از 250 هزار پایانه فروشگاهی بر پلتفرم اندروید را از شرکت Urovo دریافت کرده است و با انعقاد قرارداد با اکثر شرکت های PSP و دریافت لایسنس سوئیچ پرداخت کلیه خدمات حوزه پرداخت را به مشتریان خود ارائه می نماید.

تماس با زاگرس پی
شماره تماس: 08331420000
دفتر مرکزی:کرمانشاه - میدان آزادی - مجتمع متخصصین آزادی - طبقه 2
آدرس کارخانه:کرمانشاه- شهرک صنعتی بیستون، میدان شهید مدنی، خیابان تلاش 2
ساعت کاری: 7روز هفته پاسخگوی شما هستیم.
ایمیل:Info@kpzagros.ir
شبکه های اجتماعی

نمادها

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه فن آوری کیان پرداز زاگرس می باشد.

پشتیبانی
مشاوره واتس اپ
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button